Retururi


Politica de returnare

 

Formularul de retur produse catre teltonika.com.ro trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiunile de returnare.

Formularul poate fi accesat din contul de client la sectiunea Istoric comenzi

 

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

 

A. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Telio Systems SRL.

 

B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Telio Systems SRL.

 

C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa solicite returnarea produsului cumparat in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca pe site-ul teltonika.com.ro nu vindem produse persoanelor fizice. Produsele comercializate pe site-ul teltonika.com.ro necesita un nivel de cunostinte minime in domeniul IT&C si prin urmare se adreseaza profesionistilor. De asemenea, mentionam ca legislatia reglementata de catre ANPC in domeniul comertului online este aplicabila in conditiile in care consumatorul este o persoana fizica sau o asociatie de persoane fizice (cf. OuG. 34/2014 disponibila aici).

 

De la caz la caz, in dorinta de a va oferi servicii de calitate, Telio Systems SRL poate agrea returnarea produsului in urmatoarele conditii:

c.1. Produsul nu a fost desigilat si

c.2. Produsul nu a fost utilizat si

c.3. Produsul nu prezinta urme de deterioare fizica si

c.4. Cumparatorul isi asuma costul transportului la sediul Telio Systems SRL.

c.5. Returnarea banilor se va face in termen de 15 zile lucratoare de la constatarea starii Produsului de catre specialistii Telio Systems SRL. In situatia in care Produsul nu indeplinete conditiile mentionate mai sus, returnarea banilor nu va fi efectuata iar produsul ramane la dispozitia Cumparatorului la sediul Telio Systems SRL. Cumparatorul va fi informat pe email asupra motivelor pentru care Returul nu este acceptata. Re-expedierea produsului se va face pe cheltuiala Cumparatorului.

 

Solicitarea returnarii se poate face completand cererea de returnare disponibila pe platforma teltonika.com.ro care se transmite pe email la adresa de contact furnizata. 

 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Telio Systems SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

 

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.