-
Coșul este gol!
Politica de returnare
Formularul de retur
produse catre teltonika.com.ro trebuie sa fie completat in intregime, si
va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare,
cu instructiunile de returnare.
Formularul poate fi
accesat din contul de client la sectiunea Istoric comenzi
Clientul poate solicita
returnarea produselor in urmatoarele situatii:
A. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca
produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta
noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau
rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs
de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca
valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea
produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul
inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de
B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea
altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va
refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii
produsului sau produselor neconforme, Cumparatorul poate solicita returnarea
acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta
pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza
inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv
daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea
produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul
inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de
C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa solicite returnarea produsului
cumparat in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam
ca pe site-ul teltonika.com.ro nu vindem produse persoanelor fizice. Produsele
comercializate pe site-ul teltonika.com.ro necesita un nivel de cunostinte minime
in domeniul IT&C si prin urmare se adreseaza profesionistilor. De asemenea,
mentionam ca legislatia reglementata de catre ANPC in domeniul comertului
online este aplicabila in conditiile in care consumatorul este o persoana
fizica sau o asociatie de persoane fizice (cf. OuG. 34/2014 disponibila aici).
De la caz la caz, in dorinta de a va oferi
servicii de calitate, Telio Systems SRL poate agrea returnarea produsului in
urmatoarele conditii:
c.1. Produsul nu a fost desigilat si
c.2. Produsul nu a fost utilizat si
c.3. Produsul nu prezinta urme de deterioare fizica si
c.4. Cumparatorul isi asuma costul transportului la
sediul Telio Systems SRL.
c.5. Returnarea banilor se va face in termen de 15 zile
lucratoare de la constatarea starii Produsului de catre specialistii Telio Systems SRL. In situatia in care Produsul nu indeplinete conditiile
mentionate mai sus, returnarea banilor nu va fi efectuata iar produsul ramane
la dispozitia Cumparatorului la sediul Telio Systems SRL. Cumparatorul va
fi informat pe email asupra motivelor pentru care Returul nu este acceptata.
Re-expedierea produsului se va face pe cheltuiala Cumparatorului.
Solicitarea returnarii se
poate face completand cererea de returnare disponibila pe platforma
teltonika.com.ro care se transmite pe email la adresa de contact
furnizata.
Daca produsul este
returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Telio Systems SRL are dreptul de solicita
o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a
acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau,
la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
NOTA: In orice situatie
de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, impreuna cu
toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
In momentul efectuarii
unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul
de acord cu cele mentionate mai sus.