Informatii livrare

In urma lansarii comenzii dumneavoastra, veti primi in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare.

 

Asiguram ambalarea corespunzatoare si livrarea produselor comandate de pe site-ul www.teltonika.com.ro, in cele mai bune conditii de transport si depozitare, in orice localitate din Romania. Va rugam sa verificati integritatea ambalajului si sa nu primiti produsele care prezinta ambalaje deteriorate. 

Livrarea comenzilor se face in termen de 1 - 4 zile lucratoare de la lansarea comenzii*, in functie de produsele disponibile in stoc sau la furnizori.

 

Toate comenzile vor include livrarea produsului prin curier rapid, in mod exceptional, pentru comenzi de valoare mare, va rugam sa ne contactati.

 

*Pentru comenzile cu livrare in Bucuresti, sunt cazuri in care livrarea se va face in ziua comenzii.

 

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 1000 lei, se percepe o taxa de transport conform reperului Standard de pe factura dumneavoastra. Site-ul teltonika.com.ro este integrat functional cu furnizorul de servicii de curierat FAN Courier, calculul transportului se face automat de catre platforma integrata. Pentru mai multe detalii legate de aria de acoperire nationala a FAN Courier va rugam sa consultati lista de acoperire FAN Courier. Lista poate fi descarcata de aici. In cazul in care doriti livrarea in afara zonei de acoperire a FAN Courier, veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp.

 

Transport – Ambalare: In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.

  

Acceptarea bunurilor

La prezentarea de catre firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire. Ulterior, puteti desigila coletul si verifica produsul.

 

In situatia putin probabila a livrarii unui produs necorespunzator, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp.

 

Va informam ca NU aveti dreptul de retur nejustificat al produselor, dar vom face toate eforturile pentru a va asigura un serviciu de calitate.

 

Transferul de proprietate

In cazul platii prin OP sau card, cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii. 

 

Informatii utile despre livrare

Termenul de livrare va fi comunicat pe email sau telefonic si vom face toate eforturile sa fie respectat, insa pot exista cartari gresite in depozitele firmei de curierat. Va vom furniza numarul de identificare al transportului (AWB) cu ajutorul caruia puteti monitoriza online stadiul livrarii.