-
Coșul este gol!
In urma lansarii comenzii dumneavoastra, veti
primi in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare.
Asiguram ambalarea corespunzatoare si livrarea
produselor comandate de pe site-ul www.teltonika.com.ro,
in cele mai bune conditii de transport si depozitare, in orice localitate
din Romania. Va rugam sa verificati integritatea
ambalajului si sa nu primiti produsele care prezinta ambalaje
deteriorate.
Livrarea comenzilor se
face in termen de 1 - 4 zile lucratoare de la
lansarea comenzii*, in functie de produsele disponibile in stoc sau la
furnizori.
Toate comenzile vor
include livrarea produsului prin curier rapid, in mod exceptional, pentru
comenzi de valoare mare, va rugam sa ne contactati.
*Pentru comenzile cu
livrare in Bucuresti, sunt cazuri in care livrarea se va face in ziua comenzii.
Livrarea este gratuita
pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei.
Pentru comenzile cu
valoare mai mica de 1000 lei, se percepe o taxa de transport conform reperului Standard de pe factura dumneavoastra. Site-ul
teltonika.com.ro este integrat functional cu furnizorul de servicii de curierat
FAN Courier, calculul transportului se face automat de catre platforma
integrata. Pentru mai multe detalii legate de aria de acoperire nationala a FAN
Courier va rugam sa consultati lista de acoperire FAN Courier. Lista poate fi descarcata
de aici. In
cazul in care doriti livrarea in afara zonei de acoperire a FAN Courier, veti
fi contactat telefonic in cel mai scurt timp.
Transport – Ambalare: In
afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit,
Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile
in momentul predarii acestora catre societatea de curierat sau catre
reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura
ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea
documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea
Bunurilor pe teritoriul Romaniei.
Riscul pieirii bunului se
transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.
Acceptarea bunurilor
La prezentarea de catre
firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire. Ulterior, puteti
desigila coletul si verifica produsul.
In situatia putin
probabila a livrarii unui produs necorespunzator, va rugam sa ne contactati in
cel mai scurt timp.
Va informam ca NU aveti dreptul de retur nejustificat
al produselor, dar vom face toate eforturile pentru a va asigura un serviciu de
calitate.
Transferul de proprietate
In cazul platii prin OP
sau card, cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea
platii.
Informatii utile despre
livrare
Termenul de livrare va fi
comunicat pe email sau telefonic si vom face toate eforturile sa fie respectat,
insa pot exista cartari gresite in depozitele firmei de curierat. Va vom
furniza numarul de identificare al transportului (AWB) cu ajutorul caruia puteti
monitoriza online stadiul livrarii.